Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 23.11.2020 alkaen.

Verkkokauppa

TepaStella-TH
Vannekuja 11 A1
00430 Helsinki

0407067870
tepastella@gmail.com
www. tepastella.fi
1704067-4


Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla valitsemallasi maksutavalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

1) Voit maksaa laskulla, joka lähetetään sähköpostiisi. Lasku on maksettava ennen tilauksen toimittamista. 

2) Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna ja käytössäsi on Klarna Checkout-palvelu. Klarna Checkout on maksutapa, jonka avulla voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa laskulla, erämaksulla, verkkopankissa tai luottokortilla. Luottokelpoisuutesi tarkistetaan tilauksen yhteydessä.

Klarna Checkout sisältää kaikki Klarnan maksutavat: a) Maksa nyt (korttimaksut, verkkopankkimaksu ja Klarnan suoramaksu), b) Maksa myöhemmin (lasku) ja c) Pilko maksusi (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma ja joustavat maksut).

a) Maksat ostoksesi heti Klarnalla verkkopankki- tai korttimaksulla. Voit käyttää kaikkia yleisimpiä verkkopankkeja ja maksukortteja. Verkkopankeista käytössäsi ovat OP, Nordea, S-Pankki, Danske Bank, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, OmaSP ja Ålandsbanken.

b) Valitessasi maksaa myöhemmin, saat Klarnalla laskun ja 30 päivää kulutonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi.

Lasku lähetetään tilauksesi mukana. Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Lasku ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta Klarna perii pienen maksun. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun sekä viivästyskorkoa korkolain mukaan.

c) Voit pilkkoa maksusi eriin. Joskus isompia ostoksia tehdessä on hyvä pystyä jakamaan kulut ei kuukausille. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.

Klarnan erämaksu ei vaadi monimutkaista rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta. Klarna tekee luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun, voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Voit valita maksaa laskun vähimmäissumman tai minkä tahansa summan, joka ylittää vähimmäissumman. Jatkossa voit maksaa myös valitsemaasi summaa enemmän tai maksaa jäljellä olevan summan kokonaan pois milloin tahansa. Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä.

Klarnan yleisten luottosopimusehtojen mukaan lainakorko on 19,9% ja Klarna ei peri aloitus- eikä käsittelymaksuja. Kopioimalla osoitteen selaimeesi löydät Klarnan yleiset luottoehdot suomeksi täältä: https://cdn.klarna.com/1.0/sha...

Maksuvälittäjä

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii: Klarna Bank AB (556737-0431), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, puhelinnumero : +46 8 120 120 00, faksi: +46 8 120 120 99, sähköpostiosoite: asiakas@klarna.fi. Klarna Bank AB on ruotsalainen pankki, jolla on oikeus tarjota luottolaitosten palveluita, ja sen toimintaa valvoo Ruotsin Finanssivalvonta (Finansinspektionen). Tiedot Klarnan merkitsemisestä Ruotsin Finanssivalvonnan rekisteriin sekä siitä, missä maissa Klarnalla on oikeus tarjota palveluitaan, on Ruotsin Finanssivalvonnan kotisivuilla.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä tuotteen toimittajaan:

Puh. 09 425 99 771 
Voit myös asioida Klarnan kanssa heidän verkkosivuillaan chat-palvelun välityksellä: https://www.klarna.com/fi/tuki.

Maksuehdot löytyvät automaattisesti Klarna Checkoutista asiakkaalle maksuvaiheessa.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

TepaStella-TH
Vannekuja 11 A1
00430 Helsinki

0407067870
tepastella@gmail.com
www. tepastella.fi
1704067-4


Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Tuotteet lähetetään Postin kirje- tai pakettilähetyksenä. 

Toimitusaika

Tilauksia postitetaan arkipäivisin, tuotteet lähetetään 1-10 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusajasta sovitaan erikseen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Yksityishenkilöllä on oikeus palauttaa Suomen kuluttajasuojalain mukaan tuotteet 14 vrk sisällä niiden saapumisesta.

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia ja käyttämättömiä. Hyvitämme maksamanne tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Ilmoita palauttamisesta sähköpostilla tai ottamalla muuten yhteyttä. Asiakas maksaa kaikki palauttamisesta tai tuotteen vaihtamisesta koituvat toimituskulut. Palautusoikeus ei koske yksilöllisiä tuotteita, esim. tilaustuotteita.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Vahingonkorvaukset ja vastuunrajoitus

Lähetysten huolellisesta ja asianmukaisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusyritys ei aina onnistu kuljettamaan tuotteita ehjänä perille. Mikäli lähetys on vaurioitunut tai kadonnut kuljetuksessa, kannattaa tehdä ilmoitus noutopaikkaan. TepaStella ei vastaa toimituksessa mahdollisesti sattuneesta vahingosta tai hävinneistä lähetyksistä.







Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 23.11.2020 alkaen.

Verkkokauppa

TepaStella-TH
Vannekuja 11 A1
00430 Helsinki

0407067870
tepastella@gmail.com
www. tepastella.fi
1704067-4

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

TepaStella-TH
Vannekuja 11 A1
00430 Helsinki

0407067870
tepastella@gmail.com
www. tepastella.fi
1704067-4

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.